top of page

16. luke - Julespørsmål del 2


Det er tid for å åpne luke nummer 16! Og idag fortsetter vi med julespørsmål til medlemmer i Polystudio!

Har du noen nyttårsforsetter? Robin, bare Robin..: Slutte å røyke!! Maacif: Mer dubbing. Silje: Lage mer mat, er overraskende koselig å kokkelere! Teru:

Slutte å være så sinnsykt selvkritisk og bare lage ting, og så tar man det gode med det onde. Aslak: Skrive mitt eget hørespill.

Morsomste dubb du har vært med på i året som har vært,

og hva slags dubbeønsker har du får neste år? Teru:

LOVE LIVE! Det har vært sykt gøy og utfordrendene. Til neste år har jeg lyst til å utfordre meg selv enda mer i å høres ut som en annen person! :D Silje:

Saki Konishi, morsomt å være whiny, selv om scenen er ganske trist… Håper det blir mer Digimon tri, gleder meg til å gjøre Meiko! Berry:

“Sol Vs. & RWBY Chibi/recap. Dubbeønsket mitt er noe jeg antageligvis må gjøre selv, så tørr ikke si det enda xD” Maacif:

Det må nok være Welcome to Hell, siden det prosjektet var ganske unikt i forhold til tidligere ting jeg har dubbet. Jeg har ingen spesielle dubbeønsker til neste år, siden de tingene jeg er interessert i å dubbe skal bli dubbet. Men det kommer vel noen ønsker utover året tenker jeg. Må bare finne de først. Men jeg kunne tenke meg å prøve å dubbe manga, som et alternativ til animasjon. Mina:

Har litt lyst til å dube Dragetreneren (lyst til å være Astrid)

8 views0 comments
Nyeste klipp
Tagger
bottom of page