top of page

Julespørsmål del 3 - 2015


Det er tid for vår 18. luke i årets julekalender og vår siste runde med julerelaterte spørsmål til medlemmene i Polystudio~ Under er noen av svarene vi fikk:

Skal du bake noe i jula? Om så, hva skal bakes? Dag Revestreker: Påstår du at jeg kan bake? Eirin: Er bare meg i huset som baker, så blir vel noen pepperkaker hos oss også~ Josefine: KOKOSMAKRONER! Og halvspiste kakemenn! Aslak: Kolakaker! Eller tyske skiver. Neo: Jeg vil bake noe mmmmmmmm…. med ost! Ostekake! Med røde og grønne dekorasjoner! Jul! Bam! Marthe: Jeg er en djevel på å spise julekaker. Bake derimot…

Hva er dere mest stolt over fra året som har gått? Neo: Alle som har vært med på å jobbe med Persona 3 dubben! Eirin: At jeg overlevde et semester med 50 studiepoeng! Lilje: Kom meg inn på årsstudiummet i lydproduksjon på Westernissedals! Marthe: At jeg har lært meg og plystre nesten tre ulike toner. Og det at jeg fikk fullført mitt aller første cosplay og følte meg kjendis for en dag som W.I.T.C.H.

Har du noen nyttårsforsett? Aslak: Lage det beste hørespillet ever! Og få godkjent masteroppgaven min. Lilje: Stå på elektroakustikk eksamen O_O Har også ett ønske om å dubbe ferdig hele første sesong av Rwby! Det hadde vært awesome! Dag Revestreker: Lappen.. og legge ut demoen min på soundcloud! Marthe: Leve livet og slutte og planlegge det så sinnsykt. Go with the flow liksom.

9 views0 comments
Nyeste klipp
Tagger
bottom of page