top of page

Julespørsmål del 2 - 2015


Det er fredag, og det betyr at dagens luke er noe annet enn video! Vi har stilt noen av medlemmene i Polystudio noen julerelaterte spørsmål, og her er noen av svarene:

Hva står (øverst) på ønskelista i år? Neo: Jeg ønsker meg votter og tøfler… føler at tenårings Neo ville sparket meg nå x) Dag Revestreker: Elektrisk tannbørste. Tror tenårings-Dag hadde sparket meg også, men følelsen er jo gjensidig, da så. Marthe: Ullundertøy. Det er hardt å bli voksen. Eirin: Ny leilighet? Er det lov å si? Realistisk…. Må nok være en ny mobil c: ELLER EN KATT!

Hva er din favorittjulefilm? Eirin: The Holiday er et absolutt must HVER jul!! Og ikke minst Die Hard! Lilje: TRE NØTTER TIL ASKEPOTT, Tidenes beste dubbing! Aslak: Hmmm.... jeg liker Muppet Christmas Carol. Neo: Disney’s Sing Along Songs - The Twelve Days of Christmas. Ja jeg vet de er alle i kostymer, men det er noe med nostalgien man får av den filmen. Tror ikke alle ville likt å se den igjen i dag.

10 views0 comments
Nyeste klipp
Tagger
bottom of page