top of page

Julespørsmål del 1 - 2015


Det er tid for å åpne den fjerde luken i årets julekalender! På fredager vil vi ikke gi ut videoer. I år vil vi at dere skal bli litt kjent med oss i Polystudio, og for å gjøre det så har vi spurt noen av medlemmene våre noen julespørsmål! Her er noen av svarene: Hva er ditt favorittjulegodteri? Marthe: Jeg har et generelt høyt klementininnhold rundt juletider. Og sjokolade. Man kan ALDRI få formye sjokolade. Eirin: MARSIPAN! Intet bedre enn marsipan! Josefine: Mandelen i grøten! Dag Revestreker: Mormora mi er en røver på sildesalat. Hvor lenge trodde du på julenissen? Dag Revestreker: Jeg trodde ikke han fantes. Du kan tro jeg fikk meg et sjokk da han kom inn døra!

Josefine: Jeg var født kyniker. Gjennomskua faren min da jeg var fem år. Lilje: VENT!? Sier du at julenissen ikke finnes? For han gjør det... Alle prøver å få meg til å tro noe annet, men jeg vet at han finnes! Neo: Jeg trodde på han, helt til jeg gjennomskuet faren min gjennom den gebrokkne norske talen på den tiden. Julenissen er ikke fra Bosnia!

5 views0 comments
Nyeste klipp
Tagger
bottom of page