top of page

Misteltoe - Norsk Cover


Originalt 5. luke i Polykalender 2013

Chikorita2Chante her! Denne juleluken er min tredje juleluke her i PolyStudio noensinne og derfor ville jeg gjøre noe jeg aldri hadde gjort før. Siden denne sangen er en sang om forelskelse, flørting og selvfølgelig jul, så fikk jeg lyst til å lage en liten historie om en person som drar ut en vinterdag med sin forelskelse. Det er en smule klisjé, men det overlever vi, ikke sant? Uansett, derfor tok jeg kontakt med en venninne og hun sa at hun gjerne ville være hovedrollen (Som jeg så passende har døpt "Søta") i min lille kortfilm. I denne videoen sang jeg Justin Bieber sin julesang "Mistletoe". Selvfølgelig gjorde jeg det på Norsk, siden vi i Poly er amatør-dubbere, tross alt. Det eneste som gjenstår å si (Etter en del snakk fra min side) er at jeg håper dere som leser/ser dette synes dette var verdt tiden det tok. So, without further ado... Enjoy! [Rolleliste] Joan Quinzel som "Søta". Filming, klipping, mixing, audio og tekst - Chikorita2Chante. Siste takk - Dragonlover91 som hjalp til med den uunnværlige siste poleringen! Den 29. Nov. så filmet vi på ettermiddagen. Deretter klippet jeg "the raw footage" frem til midt på natten til 30. Nov. sammen til det du ser her. Til slutt sang jeg inn den siste versjonen av "Misteltein" på kvelden den 4. Des. Yay, hektisk c:

3 views0 comments
Nyeste klipp
Tagger
bottom of page